W przypaadku awarii sprzętu, wszystkie towary zakupione w naszej firmie można reklamować w naszym serwisie.
Zwracamy jednak uwagę, iż produkty takie jak notebooki, drukarki, monitory, skanery oraz pozostały sprzęt którego gwarantem jest producent ( oryginalna karta gwarancyjna producenta ) znacznie prościej jest reklamować bezpośrednio w serwisie producenta.
Procedura jest bardzo prosta - opisana w karcie gwarancyjnej. Najczęściej wystarczy zgłosić problem we wskazanym serwisie ( telefon podany w karcie gwarancyjnej ) po czym kurier odbiera od klienta sprzęt na koszt serwisu. Naprawiony towar wraca bezpośrednio do klienta.
Zachęcamy Państwa do korzystania z takiej formy reklamowania towaru, gdyż to znacznie upraszcza całą procedurę.

Od 2009 roku nasza firma wprowadza specjalne pakiety serwisowe dotyczące zakupionych u nas towarów.
Kupując nowy komputer, klient może wykupić opcje serwisowe:

- serwis na miejscu u klienta
- czas naprawy do 8h lub 24h w dni robocze
- podstawienie sprzętu zastępczego na czas naprawy
Wszystkie opcje mogą być łączone.

Prowadzimy naprawy pogwarancyjne:

- notebooki
- komputery
- monitory
- ups-y

Wykonujemy ekspertyzy sprzętu w siedzibie klienta, audyty sprzętu i oprogramowania.

Zajmujemy się także odzyskiwaniem danych, oraz wszelkimi usługami związanymi z naprawą systemu operacyjnego.

Zapraszamy do naszego serwisu. Ewentualne pytania prosimy kierować telefonicznie na numer 83 342 64 52 lub mailem: serwis@k3000.pl